Tuesday, April 03, 2007

26/03 - 03/04 Byron Bay

Groot nieuws ! Ik heb HEM gevonden !! De man van mijn leven, of tenminste, de man met wie ik mijn leven vanaf nu wil delen ! Ja !! Ikke mensen ikke ! Nooit gedacht, nooit verwacht, dat ik op deze reis nog zo'n toffe en lieve man ging tegenkomen ! Niet dat ik met die gedachte op reis vertrokken ben, want wat ik echt niet wou, was verliefd worden op een buitenlander, maar 't is om zeep, ik ben betoverd door Peter, aka Ashanti Chakram.
Jullie weten maar al te goed, dat ik echt wel "normaal gezien" met 2 voetjes op de grond sta he ? En dat allerlei alternatieve toestanden niet echt mijn ding zijn, ik sta er wel voor open, en laat iedereen hetzijne doen, maar ik ben een realiste ... tot nu dus ...
Zal ik bij het begin beginnen ?
Vorige dinsdag, ging ik 's morgens vroeg joggen op het strand van Byron Bay - hippietown van downunder. Ik liep langs een man, die zat te mediteren bij een Boeddha-schrijn, en dacht "allee, nog zo enen", toen ik terugliep, kruisten onze blikken elkaar, en het was alsof een bliksemschicht mij dwars in het hart trof, echt waar ! "Soulmate" zei hij tegen mij, en ikke "yes !". Hij inviteerde mij om samen met hem een yogales te volgen, hij gaf die, en toen ben ik elke dag wel 2 keer gaan yoga'en. S'Avonds gingen we lekker macrobiotisch gaan eten, en hij vroeg mij of ik al "tantrasex" kende. Hij heeft mij daarin geinitieerd en toen wist ik, met deze man wil ik een kind en wil ik samen zijn. Ja, ver weg van Belgie ... ik weet het, een moeilijke beslissing, en misschien overrompelend na een weekje, maar ik VOEL in mijn hart dat het goedzit !! Als jullie hem ooit zien, zullen jullie hetzelfde zeggen, wij passen bij elkaar, wij horen bij elkaar !
En nu, ik weet dat jullie zullen schrikken van zijn leeftijd, hij is reeds 62 (nooit gedacht dat ik op een opie zou kunnen vallen, maar hij kan 10 jaar zeuren ... hij ziet er 72 uit), echt waar nooit gedacht dat ik door die rimpels heen zou kunnen zien, maar in bed is hij precies een twintiger !
Peter heeft reeds 10 kinderen, maar dat vind ik ook niet erg, ze zijn rond mijn leeftijd en het klikt, ik heb er al 5 ontmoet, een harmonieuze familie.
Ik schrijf dit nu enkel op mijn blog, omdat ik van iedereen toch wel een reactie verwacht, ik wou niet dat een iemand dit eerder wist dan een ander, daarom.
Mijn reisplannen heb ik dus nu ook gestaakt voor de komende 3 maand, ik blijf in Byron Bay bij Peter, bij mijn Ashanti ! Hoe mooi is het leven nu er eindelijk liefde is ! Ervoor was ik al gelukkig, maar nu kan ik mij niet meer inbeelden hoe het leven voor Peter eruit zag, Ashanti I love you, always yours for life, for eternity, my love, Masha

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey Masha,
allez proficiat zulle !
Tantrasex ! 'k Zou het geloven en leeftijd speelt dan gene rol hé !
Enne... Komen er ook tantra-kindjes van jullie beidjes ???
Groetjes uit Zwijnaarde !
The word is out ! De hele firma weet het haast !!!
Tot binnenkort (je komt toch wel ne keer je kindjes tonen op den hoofdzetel hé ?)
Groetjes
Zotte Karine

6:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

Inderdaad Masha,heel de firma, ook ik ( en de wandelgangen zijn meestal niet aan mij besteed). Dat het in Australië later is, weet ik. Maar geldt dat ook voor 1 april?...In elk geval wat er ook van aan is, op de talloze prachtige foto's is te zien dat je gelukkig bent. Enjoy, met of zonder tantra sex!
Marianne

6:44 PM  

Post a Comment

<< Home